Ik ben net een overstap aan het maken: van hoofdaankoper eigen merken naar hoofd actiemanagement en non-food. Dat wil zeggen dat ik van een inkooptechnische naar een meer commerciële job ga.


Tot nu toe leidde ik een team inkopers die elk verantwoordelijk zijn voor een bepaalde productcategorie. Je zou kunnen zeggen dat ik nu collega’s aanstuur die onze folder maken en acties bedenken, in plaats van het team dat bijvoorbeeld het minimumgehalte aardbeien in onze yoghurt vastlegt of de verpakking van onze hespenworst bepaalt. Blij met deze kans ben ik wel. Ik heb marketing en economie gestudeerd, maar inkoop was vijf jaar mijn habitat.


Eigenlijk ga ik jobruilen: mijn voorganger op actiemanagement en non-food neemt mijn plaats in. Super dat dit kan bij Lidl. Onze directeur inkoop kiest hiermee niet voor de gemakkelijkste weg. Er wordt echt geluisterd naar je ambities. Voor mij werd dat al duidelijk toen ik bij mijn start meteen drie maanden naar onze Duitse hoofdvestiging mocht om er te leren van onze internationale inkopers. Een geweldige ervaring waar ik nog altijd veel aan heb.

Ontdek de verse vacatures in onze kantoren

voor iedereen die telt

Herken je jezelf in de verhalen van onze collega’s? Wil je deel uitmaken van onze familie? Klik dan snel door naar onze jobsite. Je vindt er vast een job naar jouw smaak.

Ga naar onze vacatures

Geselecteerd voor jou